lördag 4 januari 2014

Slow Karen

Vaknade i morse med känsla i kroppen som jag tror de flesta andra hade på nyårsdagen trots inga starkare drycker än kaffe igår. Måste ha druckit alldeles för dåligt igår - om man bortser från alldeles för mycket av just kaffe..

Åkte in till nordic med en lite lagom vag plan men kroppen ville inte riktigt idag.

Började på en planerad 5 RFT av 250 rodd och 20 ryska svingar på 32kg men när jag insåg att jag inte hade vare sig hjärta eller hjärna med i spelet lade jag ned efter två varv - även om jag betade av de första 250 med en 1.28-split utan att slita ut mig.

Fyllde på med mer kaffe (smaart) och planerade om.

Körde sen en ordentligt nedpace'ad Karen så 150 WB @ 20 lbs som landade på 9.20 med en hel del drickapauser och i prattempo.

Kan nog klassa dagen som mer eller mindre aktiv vila och med en gammal klyscha och drar kortet "genomblödning"

Win some - lose some

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar